"АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ  БАСҚАРМАСЫНЫҢ  СТЕПНОГОРСК  ҚАЛАСЫ БОЙЫНША   БІЛІМІ  БӨЛІМІ  ЖАНЫНДАҒЫ СТЕПНОГОРСК ҚАЛАСЫНЫҢ "АЙГӨЛЕК" №1 БАЛАБАҚШАСЫ"  МЕМЛЕКЕТТІК  КОММУНАЛДЫҚ  ҚАЗЫНАЛЫҚ  КӘСІПОРНЫ
  ГОСУДАРСТВЕННОЕ  КОММУНАЛЬНОЕ  КАЗЕННОЕ  ПРЕДПРИЯТИЕ ДЕТСКИЙ САД №1 "АЙГӨЛЕК"  ГОРОДА СТЕПНОГОРСК ПРИ ОТДЕЛЕ  ОБРАЗОВАНИЯ ПО ГОРОДУ СТЕПНОГОРСК УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ

Мы в соцсетях

                       

Список организаций

Галерея

Смотреть все>>>

НАПРАВЛЕНИЕ РАБОТЫ Д/САДА № 1«АЙГОЛЕК» НА 2022-2023 УЧЕБНЫЙ ГОД

№ 1"АЙГӨЛЕК" БАЛАБАҚШАСЫНЫҢ ЖҰМЫС БАҒЫТЫ

2022-2023 ОҚУ ЖЫЛЫНА

 

Нормативтік-құқықтық сүйемелдеу

Даму, тәрбие және оқыту үдерістеріне көзқарасты өзгерту

Оқу-тәрбие процесін әдістемелік сүйемелдеу

Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту сапасын бағалау

Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту жүйесіндегі Педагог

Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалармен жұмыс істеу үшін жағдайларды қамтамасыз ету

Ата-аналармен және ата-аналар қауымдастығымен жұмыс.

Эксперименттік қызмет

Жобалау қызметі

Дарынды балалармен үйірме жұмысы

Білім беруді цифрландыру

 

Объектілер

 

1.Мектепке дейінгі білім беру ұйымының балалары.

2. Тәрбиеленушілердің заңды өкілдері (ата-аналар)

3.Мектепке дейінгі ұйымның педагогикалық ұжымы

4.Білім беру саласындағы қызметті жүзеге асыратын білім басқармаларының, кәсіподақтардың және үкіметтік емес ұйымдардың, қоғамдық бірлестіктердің өкілдері

 5.Интернет-қоғамдастықтар

 

Негізгі тақырыбы: әр түрлі қызмет түрлері (балалардың ойын, өзіндік іс-әрекеті, қозғалыс, танымдық, шығармашылық, зерттеу, еңбек)арқылы балабақшадағы тәрбие-білім беру процесін ұйымдастыруға интегративті тәсіл

Мақсаты: педагог кәсібінің мәртебесін арттыруды, дені сау , дербес, білімқұмар, көпшіл, сын тұрғысынан ойлайтын балаларды қалыптастыру мен әлеуметтендіруді көздейтін мектепке дейінгі ұйымдағы тәрбие мен оқыту жүйесін трансформациялау.

Міндеттері:

1.Тәрбие мен оқытудың қауіпсіз және жайлы ортасын құру арқылы балалардың өмірі мен денсаулығын қорғау.

2."Рухани жаңғыру" бағдарламасын іске асыру шеңберінде Ұлттық дәстүрлер мен жалпыадамзаттық құндылықтарға негізделген мектеп жасына дейінгі балалардың рухани-адамгершілік дағдыларын қалыптастыру (балаларды қазақ халқының ұлттық құндылықтарына , отбасылық құндылықтарға, патриоттық сезімдерге, Отанға деген сүйіспеншілікке, мәдени-әлеуметтік нормаларға баулу, күні бойы Қауіпсіз мінез-құлық қағидаларын қалыптастыру.)

3. Дені сау, дербес, білімқұмар, көпшіл, сын тұрғысынан ойлайтын балаларды қалыптастыру және әлеуметтендіру үшін жағдай жасау

4.Баланың даралығы мен субъективтілігін қолдауға бағытталған инклюзивті даму ортасын, түрленетін ойын және тақырыптық аймақтарды құру.

5. Білім беру салаларын интеграциялау, әлеуметтік және жеке қасиеттерді қалыптастыруға ,шығармашылықты, қарым-қатынасты, сыни ойлауды және командада өзара әрекеттесу дағдыларын дамытуға бағытталған инновациялық әдістер мен технологияларды қолдану арқылы мұғалімдердің күнделікті жұмысында зерттеу мәдениетін қалыптастыру.

6.Серіктестік қарым-қатынас орнату арқылы ата-аналардың білім беру қызметтеріне қанағаттануын қамтамасыз ету.

7. Тәжірибе алмасу, біліктілікті арттыру, өзін-өзі іске асыру мүмкіндігін беру арқылы педагогтердің практикасын жетілдіру

 

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ

1) мектепке дейінгі ұйым деңгейінде:

 мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың білім беру процесінің барлық қатысушыларының өзара іс-қимылы арқылы бақытты, дені сау, дербес, білімқұмар, көпшіл, сын тұрғысынан ойлайтын балалардың тұтас дамуы үшін жағдай жасау; 

оқу жоспарлары мен бағдарламаларының икемділігін қамтамасыз ету, оқытудың әртүрлі әдістемелері мен технологияларын, білім беру процесін ұйымдастырудың нысандарын, әдістерін, тәсілдерін пайдалану;

ойын түрінде әр түрлі іс-шаралар арқылы оқу процесін ұйымдастыруда интегративті сапарды қамтамасыз ету

баланың даралығы мен субъективтілігін қолдауға бағытталған инклюзивті даму ортасын, түрленетін ойын және тақырыптық аймақтарды құру;

мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды дамытудың жаңа моделінің логикасында отбасымен ынтымақтастық нысандарын кеңейту;

педагог кәсібінің мәртебесін арттыру     

2) педагогтар деңгейінде:

 қазіргі жағдайда жұмыс істеу үшін білікті педагогтарды даярлау;

 педагогтердің үздіксіз кәсіби дамуын қамтамасыз ету;

 баланың даму процесін жетілдіру мақсатында рефлексия жүргізе отырып, зерттеу мәдениетін қалыптастыру; 

қазіргі жағдайда жұмыс істеу үшін қажетті құзыреттерді дамыту;

 "мамандыққа кіру" курсынан өтуді қамтамасыз ету (жас мамандар үшін);

"екі педагог"пилоттық жобасын зерделеу 

3) балаларды қамтамасыз ету:

 физикалық әл-ауқат;

 әлеуметтік-эмоционалдық құзыреттілік;

 коммуникацияның танымдық дағдыларын дамыту;

 таным мен зерттеудің жоғары ішкі мотивациясы;

 бастамашылықты, дербестікті және жауапкершілікті дамыту;   

  өзіңізге және басқаларға қамқорлық жасаңыз;

 тәуелсіз саналы таңдау жасай білу;

 командада жұмыс істеу;

 сыни ойлауды дамыту;

 шығармашылықты сақтау;

 психологиялық-педагогикалық қолдау;     

 4) ата-аналарға мүмкіндік беру:

 білім беру процесінің қатысушылары болу;

 баланың психикалық және физикалық денсаулығын сақтауды қамтамасыз ету;

 баланың жеке мүмкіндіктерін дамыту;

 көрсетілетін білім беру қызметтерінің сапасына қанағаттану деңгейін арттыру;

 үйде баланың тұтас дамуы үшін жағдай жасауда консультациялық көмек алу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

НАПРАВЛЕНИЕ РАБОТЫ Д/САДА № 1«АЙГОЛЕК»

НА 2022-2023 УЧЕБНЫЙ ГОД

 

Нормативно-правовое сопровождение

Изменение подходов к процессам развития, воспитания и обучения

Методическое сопровождение учебно-воспитательного процесса

Оценка качества дошкольного воспитания и обучения

Педагог в системе дошкольного воспитания и обучения

Обеспечение условий для работы с детьми с особыми образовательными потребностями

Работа с родителями и родительской общественностью.

Экспериментальная  деятельность

Проектная  деятельность

Кружковая работа с одаренными детьми

Цифровизация образования

 

ОБЪЕКТЫ

 

1.Дети дошкольной организации образования.

2. Законные представители воспитанников (родители)

3.Педагогический коллектив дошкольной организации

4.Представители управлений образования, профсоюзов и неправительственных организаций, общественных объединений, осуществляющих деятельность в отрасли образования

 5.Интернет- сообщества

 

ОСНОВНАЯ ТЕМА:  Интегративный подход к  организации воспитательно-образовательного процесса в детском саду  через различные виды деятельности (игровая, самостоятельная  деятельность детей,  двигательная, познавательная, творческая, исследовательская, трудовая)

ЦЕЛЬ:  трансформация системы воспитания и обучения в  дошкольной организации, предусматривающей повышение  статуса профессии педагога ,   формирование и социализацию здоровых, самостоятельных, любознательных, коммуникабельных, критически мыслящих детей.

 ЗАДАЧИ:

1.Охрана жизни  и  здоровья детей, через создание безопасной и комфортной среды воспитания и обучения.

2.Формировать  духовно-нравственные  навыки у дошкольников , основанные  на национальных традициях и общечеловеческих ценностях в рамках реализации программы "Рухани жаңғыру" (приобщение детей к национальным ценностям казахского народа, семейным ценностям, патриотическим чувствам, любви к Родине, культурно-социальным нормам, формированию правил безопасного поведения в течение дня.)

3. Создать условия для формирования и социализации здоровых, самостоятельных, любознательных, коммуникабельных, критически мыслящих детей

4.Создать инклюзивную развивающую среду, трансформируемые игровые и тематические зоны, ориентированные на поддержку индивидуальности и субъектности ребенка.

5. Создать культуру исследовательской деятельности в ежедневной работе педагогов через интеграцию образовательных областей, применение инновационных методик и технологий ,направленных на  формирование социально-личностных качеств, развитие креативности, коммуникабельности, критического мышления и умений взаимодействовать в команде. 6.Обеспечить удовлетворенность родителей образовательными услугами путем установления партнерских    взаимодействий.

7.  Совершенствовать  практику  педагогов через предоставление возможности обмена опытом, повышение квалификации, самореализации

 

 

ОЖИДАЕМЫЙ  РЕЗУЛЬТАТ

 

1) на уровне дошкольной организации:

      создать условия для целостного развития счастливых, здоровых, самостоятельных, любознательных, коммуникабельных, критически мыслящих детей через взаимодействие всех участников образовательного процесса дошкольного воспитания и обучения;

 обеспечить гибкость учебный планов и программ, использовать разнообразные методики и технологии обучения, формы, методы, приемы организации образовательного процесса;

обеспечить интегративный поход в организации воспитательно-образовательного процесса, через различные виды деятельности в игровой форме

создать инклюзивную развивающую среду, трансформируемые игровые и тематические зоны, ориентированные на поддержку индивидуальности и субъектности ребенка;

 расширить формы сотрудничества с семьей в логике Новой Модели развития дошкольного воспитания и обучения;

 

повысить статус профессии педагога

     

 

 

2) на уровне педагогов:

    подготовить квалифицированных педагогов для работы в современных условиях;

   обеспечить непрерывное профессиональное развитие педагогов;

 создать культуру исследований с проведением рефлексии с целью совершенствования процесса развития ребенка;

 развивать компетенции, необходимые для работы в современных условиях;

  обеспечить прохождение курса "вхождение в профессию" (для молодых специалистов);

изучить пилотный проект «Два педагога»

 

 3) обеспечить детям:

  физическое благополучие;

 социально-эмоциональную компетентность;

   развитие когнитивных навыков коммуникаций;

      высокую внутреннюю мотивацию к познанию и исследованию;

      развитие инициативности, самостоятельности и ответственности;

      заботу о себе и окружающих;

      умение делать самостоятельный осознанный выбор;

      работу в команде;

      развитие критического мышления;

      поддержание креативности;

      психолого-педагогическую поддержку;

     

 4) предоставить родителям возможность:

      быть участниками образовательного процесса;

      обеспечить сохранение психического и физического здоровья ребенка;

      развивать индивидуальные возможности ребенка;

      повысить уровень удовлетворенности качеством предоставляемых образовательных услуг;

      получать консультативную помощь в создании условий для целостного развития ребенка дома.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Страница создана: 27.09.2022 23:02
Страница обновлена: 27.09.2022 23:02

Текст