"АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ  БАСҚАРМАСЫНЫҢ  СТЕПНОГОРСК  ҚАЛАСЫ БОЙЫНША   БІЛІМІ  БӨЛІМІ  ЖАНЫНДАҒЫ СТЕПНОГОРСК ҚАЛАСЫНЫҢ "АЙГӨЛЕК" №1 БАЛАБАҚШАСЫ"  МЕМЛЕКЕТТІК  КОММУНАЛДЫҚ  ҚАЗЫНАЛЫҚ  КӘСІПОРНЫ
ГОСУДАРСТВЕННОЕ  КОММУНАЛЬНОЕ  КАЗЕННОЕ  ПРЕДПРИЯТИЕ ДЕТСКИЙ САД №1 "АЙГӨЛЕК"  ГОРОДА СТЕПНОГОРСК ПРИ ОТДЕЛЕ  ОБРАЗОВАНИЯ ПО ГОРОДУ СТЕПНОГОРСК УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ

Бiз әлеуметтік желідеміз

                       

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

2019-2020 оқу жылына логопедтер жұмысының аналитикалық есептері

 

Логопед: Мартышева Наталья Владимировна
Білімі: жоғары, 1. ОШ мемлекеттік педагогикалық институты (1991 ж.)
2.Орталық Қазақстан академиясы (2018 ж)
Бітірген жылы: 1991 ж, 2018 ж.
Диплом бойынша мамандығы:" Мектепке дейінгі Педагогика, психология", "Дефектология"»
Диплом бойынша біліктілігі: Дефектология бакалавры.
Еңбек өтілі:
педагогикалық: 28 жыл
мамандығы бойынша: 25 жыл
осы ұйымдағы жұмыс-18 жыл.
Біліктілік санаты: жоғары.
Санат берілген жылы-2016.
Біліктілікті арттыру курстары, күні:
* "Дефектологтар, логопедтер, сурдопедагогтарға арналған Қазақстан Республикасының арнайы (түзету) білім беру жағдайында педагогтардың кәсіби құзыреттілігін дамыту" ҚКДО, қаңтар 2017ж. (72с.)
* "Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайындағы инклюзивті теория және практика – жағдайы, мәселелері, перспективалары"," Аружан " логопедиялық орталығы, 2019 ж. (120 сағ .)
Өзін-өзі жетілдіру тақырыбы: "Бала-бақша жағдайында да, отбасында да тәрбиеленушілердің дене және психикалық денсаулығын нығайтуға және сақтауға бағытталған балаларға сараланған тәсіл арқылы денсаулықты сақтау бойынша жұмысты оңтайландыру".
Мақсаты. Әр түрлі Тіл кемістігі бар балаларды дер кезінде анықтау және оларға көмек көрсету.
Міндеттер:
1. Балалардың сөйлеу әрекетінің даму деңгейін диагностикалау және талдау.
2. Логопедиялық сабақтарда сөйлеу бұзылыстарының алдын алу және жою бойынша түзету жұмысының мазмұнын әзірлеу және іске асыру.
3. Педагогтар мен ата-аналар арасында логопедия бойынша арнайы білімді түсіндіру.
Қызметтің басым бағыттары.
* ОНР - мен байланысты сөйлеуді фонематикалық қабылдау және дамыту бойынша түзету жұмыстарын жетілдіру;
* сабақтарда және сабақтан тыс балалардың сөйлеу қызметін құрылымдау және динамикалық бақылау;
* оқу-әдістемелік материалдарды жүйелеу.

Күтілетін нәтиже:
* қарым-қатынас құралы және тәсілі ретінде балалардың тілін меңгеруі;
* балаларда тілдік механизмнің қызмет ету заңдылықтарын қалыптастыру;
* сөйлеу қызметінде тілді қолдану;

Логопедтік қызметті талдау:
Қыркүйек айының 1-і мен 15-і аралығында жыл басында сөйлеу патологиясы бар балаларға олардың сөйлеу дамуында ауытқушылықтың себептерін, құрылымын және дәрежесін нақты анықтау мақсатында логопедтік тексеру жүргізілді, сөйлеу карталары толтырылды, баланың ерте дамуы туралы медициналық және педагогикалық мәліметтер жиналды.
Логопедтік қорытындының нәтижелері бойынша түзету – дамыту жұмыстарының жеке жоспарлары жасалды.
Балабақша әкімшілігімен келісілген және бекітілген жұмыс уақытының циклограммасы жасалды.
Логопедтік тексеру нәтижелері бойынша анықталған дыбыс айтудың бұзылуына сәйкес және балалардың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін ескере отырып, балалармен жеке және топтық сабақтар өткізілді.
Мақсаттар:
* дұрыс дыбыс айтуды қалыптастыру;
* фонематикалық процестерді қалыптастыру;
* лексика-грамматикалық категориялар мен байланысты сөйлеуді қалыптастыру;
* дыбыстық талдау және синтездеу дағдыларын қалыптастыру.
Топтық сабақтар МЖМБС (СКУД) сәйкес өткізілді. Сабақ өтпелі тақырыптар бойынша жүргізілді (9 тақырып, 36 тақырып). Барлық логопедтік сабақтар жоспарға, сабақ конспектілеріне сәйкес құрылды. Балалармен жұмыс кезінде сөйлеу қарым-қатынас қажеттілігін қалыптастыру, есту және көру қабылдауын дамыту, барлық психикалық процестерді жетілдіру маңызды орын алды. Жеке сабақтар аптасына 2-3 рет әр баламен өткізілді.
Барлық түзету жұмыстары (түзету-дамыту сабақтары, дыбыстарды қою және автоматтандыру, фонематикалық естуді дамыту, сөйлеу тілінің лексика-грамматикалық құрылымын қалыптастыру және т. б. бойынша балалармен жеке жұмыс) 2019-2020 оқу жылына арналған перспективалық жоспарға сәйкес жүргізілді және жалпы тіл дамымаған балаларды мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқытудың Типтік оқу бағдарламасын қолдану арқылы жүзеге асырылды".
Мұғалім-логопедтердің онкүндігін өткізудің мақсаты-балалардың логопедтің сабақтарына қызығушылығын арттыру, сондай-ақ логопедтің және басқа да мамандардың-түзету процесіне қатысушы мамандардың өзара байланысын одан әрі тереңдету.
Онкүндік барысында логопедиялық онкүндік жоспарында көрсетілген әр түрлі іс-шаралар өткізілді.
Мақсаттар:
Білім беру:
- Сөздер мен ұсыныстардың дыбыстық құрамы туралы білімді жандандыру;
- Лексикалық түсініксіз сөздерді түсіндіру арқылы балалардың сөздік қорын байыту;
- Фонематикалық қабылдау мен фонематикалық түсініктерді дамыту;
- Есту зейін мен көру жадының дамуы;
-Дыбысты-буындық талдау мен синтездің қарапайым түрлерін меңгеру;
Түзете – дамыта оқыту:
- Алған сөйлеу біліктерін бекіту;
- Зейін, логикалық ойлау, есте сақтау, фонематикалық есту қабілетін дамыту;
Тәрбиелік:
- Сөйлеу, мәнерлеп оқу, екпін қою дағдыларын қалыптастыруды жалғастыру;
- Сабақтарға оң көзқарасты қалыптастыру, тілдік құбылыстарға назар аудару.
2018 жылдың 25 қарашасы мен 6 желтоқсаны аралығында "логопедтер декадасы"өтті. Іс-шаралар жоспары әзірленді.
Болашақ жоспарлауға сәйкес өтпелі тақырыптар бойынша сөйлеуді дамыту, сөйлеудің дыбыстық мәдениеті, сауат ашу бойынша фронтальды және жеке сабақтар өткізілді.
№ 4 "Непоседы" логопедтік ересек тобының балалары "ыстық қан!"қ. Нұр – Сұлтан
Диплом - 2 орын.
Қимыл-қозғалыс белсенділігінің көлемін сараланған физминуткалар, қозғалмалы ойындар, көңіл – күй минуттары, саусақты гимнастика, психологиялық өзін-өзі реттеу-релаксация жаттығулары, жалпақ табандылықтың алдын алу үшін жаттығулар, кейбір өздігінен массаж тәсілдері (нүктелі массаж), тыныс алу гимнастикасы.
Инновациялық Денсаулық сақтау технологияларының арқасында біз ортақ, ұсақ және артикуляциялық моториканы дамыту; тілдің просодикалық жағын қалыпқа келтіру; тілдің дыбыстық жағының дамуындағы олқылықтарды толықтыру, барлық дыбыстардың дұрыс және нақты айтылуын қалыптастыру сияқты міндеттерді шештік, бұл балалардың сөйлеу деңгейінің артуына ықпал етті. Балаларда оқыту үдерісіне қызығушылық артты, өз бетінше жұмыс істеу және өзін-өзі бақылау дағдылары пайда болды.

   

  

Логопед: Лапшина Тамара Александровна
Білімі: жоғары
Аяқтау жылы 2019ж.
Диплом бойынша мамандығы: арнайы дефектологиялық білімі
Диплом бойынша біліктілігі: бакалавр
Еңбек өтілі:
педагогикалық: 5 жыл
мамандығы бойынша: 1 жыл
осы ұйымдағы жұмыс – 10 ай.
Біліктілік санаты: санатсыз
Санат берілген жылы –
Біліктілікті арттыру курстары, күні: 28.10.2019-12.11.2019 гг "білім беру мазмұнын жаңарту жағдайындағы инклюзивтік теория және практика: жағдайы, келешегі."
Тәжірибе жинақтау тақырыбы: "сөйлеу бұзылыстары бар балалармен жұмыстағы кинезиологиялық жаттығулар."
Өзін-өзі жетілдіру тақырыбы: "кинезиологиялық жаттығулар арқылы ересек мектепке дейінгі балалардың тілін дамыту".
2019-2020 оқу жылына логопедтің жылдық жұмыс жоспары
Мақсаты: грамматикалық дұрыс рәсімделген байланысты сипаттау-әңгімесін дамыту.
Міндеттер:
1.Балалардың сөйлеу әрекетінің даму деңгейін диагностикалау және талдау.
2.Логопедиялық сабақтарда сөйлеу бұзылыстарының алдын алу және жою бойынша түзету жұмысының мазмұнын әзірлеу және іске асыру.
3.Сөйлеу бұзылыстарының алдын алу және түзету мәселелері бойынша тәрбиеленушілердің педагогтары мен ата-аналарына кеңес беру.

Қызметтің басым бағыттары:
* ОНР - мен байланысты сөйлеуді фонематикалық қабылдау және дамыту бойынша түзету жұмыстарын жетілдіру;
* Сабақтарда және сабақтан тыс балалардың сөйлеу қызметін құрылымдау және динамикалық бақылау;
* Оқу-әдістемелік материалдарды жүйелеу.

Логопедтік қызметті талдау (жылдық жоспар бойынша):Оқу жылының басында сөйлеу және сөйлеу бұзылыстарын анықтауға бағытталған диагностика жүргізілді. Әр балаға сөйлеу картасы бар. Балаларды диагностикалық тексеру нәтижелеріне сүйене отырып және балаларды тәрбиелеу мен оқыту бағдарламаларына сәйкес жылдық жоспар, әрбір кіші топқа арналған перспективалық жоспар және әрбір балаға жеке және жас ерекшеліктері ескерілген жеке жұмыс жоспары әзірленді. Олардың негізінде әрбір кіші топпен жұмысты Күнтізбелік жоспарлау жүзеге асырылады. Ата - аналармен, тәрбиешілермен жұмыс жоспары әзірленді. Сабақ үшін 5-6 жастағы балалармен топ құрылды. Бұл балалардың барлығы дыбыс айтуды түзетуді қажет етті, жекелеген дыбыстарды есту арқылы ажыратпады, сөздерді дыбыстау-талдау қиын болды.
Оқу жыл бойы тіл дамыту және түзету бойынша кіші және жеке сабақтар өткізілді. Әр сабақ сөйлеуді, психикалық процестерді, ұсақ моториканы дамытуға, дербестікті, жауапкершілікті, ұқыптылықты және өз күшіне сенімділікті тәрбиелеуге бағытталған. Жұмыста түрлі әдістер мен тәсілдер қолданылды. Қойылған міндеттерді тиімді шешу үшін сабақта сөздік, көрнекі және практикалық әдістердің үйлесімі қолданылды.
Іс-шараның жүргізушісі ойын болғандықтан, оқытуда әртүрлі ойын тәсілдері қолданылды. Жұмыста сөйлеу, зейінді, есте сақтау, ойлау және ұсақ моториканы дамытуға бағытталған дидактикалық және дамыту ойындары қолданылды ("логопедиялық лото", "Жыл мезгілдері", "үлкен аулау", "хайуанаттар бағы", "Дүкен", "Домики", "во дворе" және т.б.). Сабақты, ата-аналар жиналысын, педагогикалық кеңестерді ұйымдастыруда интерактивті тақта белсенді пайдаланылды.

 

Логопед: Харченко Ольга Альфонсовна
Білімі: Жоғары, Орталық Қазақстан Академиясы
Аяқтау жылы 2018ж.
Диплом бойынша мамандығы: "Дефектология"»
Диплом бойынша біліктілігі: Дефектология бакалавры.
Еңбек өтілі:
педагогикалық: 37 жыл
мамандығы бойынша: 2 жыл
осы ұйымдағы жұмыс-7 жыл.
Біліктілік санаты: б / к
Біліктілікті арттыру курстары, күні:
• МДҰ "ЗТБ" Нұр Болашақ "" Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мазмұнын жаңарту жағдайындағы оқу - тәрбие жұмысының дамуы " 2018ж.)
* ҚР БҒМ ИнЕу "логопедтің жұмысындағы инновациялық технологиялар: дыбыстарды қою экспресс-курсы", қараша 2018ж.)
Өзін-өзі жетілдіру тақырыбы: 2019 -2020 оқу жылына "Мектепке дейінгі кіші жастағы балалардың саусақ ойындарын және қолдың ұсақ моторикасын дамыту бойынша тапсырмаларды қолдану арқылы сөйлеу дағдыларын қалыптастыру» ІІ-кіші топта логопедтің жылдық жұмыс жоспары.
Мақсаты: Баланың тұлғасын қалыптастыру және оның табысты әлеуметтенуіне жағдай жасау,баланың одан әрі дамуын тежейтін сөйлеу бұзушылықтарын анықтау және жеңу қарым-қатынаста қиындықтар туғызады.
Міндеттер:
1. Логопедиялық көмекке мұқтаж балалардың сөйлеу бұзушылықтарын дер кезінде анықтау.
2. Сөйлеу бұзылыстарының деңгейі мен сипатын анықтау.
3. Әрбір балаға логопедиялық көмектің бағыттары мен мазмұнын әзірлеу.
4. Тіл бұзылуының алдын алу мақсатында педагогтар мен ата-аналар арасында логопедия бойынша арнайы білімді түсіндіру.
5. МДҰ педагогтары мен ата-аналарды түзету-педагогикалық процеске тарту.
Қызметтің басым бағыттары.
* ОНР - мен байланысты сөйлеуді фонематикалық қабылдау және дамыту бойынша түзету жұмыстарын жетілдіру;
* сабақтарда және сабақтан тыс балалардың сөйлеу қызметін құрылымдау және динамикалық бақылау;
* оқу-әдістемелік материалдарды жүйелеу.
Логопедтік қызметті талдау:
Қыркүйек айының 1-і мен 15-і аралығында жыл басында сөйлеу патологиясы бар балаларға олардың сөйлеу дамуында ауытқушылықтың себептерін, құрылымын және дәрежесін нақты анықтау мақсатында логопедтік тексеру жүргізілді, сөйлеу карталары толтырылды, баланың ерте дамуы туралы медициналық және педагогикалық мәліметтер жиналды.Логопедтік қорытындының нәтижелері бойынша түзету – дамыту жұмыстарының жеке жоспарлары жасалды.Балабақша әкімшілігімен келісілген және бекітілген жұмыс уақытының циклограммасы жасалды.Логопедтік тексеру нәтижелері бойынша анықталған дыбыс айтудың бұзылуына сәйкес және балалардың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін ескере отырып, балалармен жеке және топтық сабақтар өткізілді.
Міндеттер:
* дұрыс дыбыс айтуды қалыптастыру;
* фонематикалық процестерді қалыптастыру;
* лексика-грамматикалық категориялар мен байланысты сөйлеуді қалыптастыру;
Топтық сабақтар МЖМБС (ҚББЖ - арнайы түзету қызметі) сәйкес өткізілді. Сабақ өтпелі тақырыптар бойынша жүргізілді (9 тақырып, 36 тақырып). Логопедиялық сабақтар перспективалық жоспарға, сабақтардың циклограммаларына сәйкес құрылды. Балалармен жұмыс кезінде сөйлеу қарым-қатынас қажеттілігін қалыптастыру, есту және көру қабылдауын дамыту, барлық психикалық процестерді жетілдіру маңызды орын алды.Жеке сабақтар аптасына 2-3 рет әр баламен өткізілді.Барлық түзету жұмыстары (түзету-дамыту сабақтары, дыбыстарды қою және автоматтандыру, фонематикалық есту қабілетін дамыту, сөйлеу тілінің лексика-грамматикалық құрылымын және т. б. қалыптастыру бойынша балалармен жеке жұмыс) 2019-2020 оқу жылына арналған перспективалық жоспарға сәйкес жүргізілді және "жалпы тіл дамымаған балаларды мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқытудың Типтік оқу бағдарламасын" (ҚР БҒМ 29.12.18 ж. №721 бұйрығына № 1 қосымша; ҚР БҒМ 12.08.16 ж. №499)
№ 1 "Айгөлек" балабақшасында логопедияға деген қызығушылықты арттыру және қалыптастыру мақсатында 26.11.2019ж 06.12.2019ж.аралығында "логопед декадасы"өткізілді.
Мақсаты:
мектепке дейінгі балалардың логопедтік сабақтарға қызығушылығын арттыру, логопедтердің және басқа да түзету процесіне қатысушы мамандардың өзара байланысын тереңдету, балалардың тілдік дамымауы, жеке және танымдық қабілеттерін түзетудің тәсілдері мен әдістерін көрсету арқылы.
Міндеттер:
* Логопедиялық сабақтарға қызығушылық туғызу, оларға қажеттілік;
* Әр баланың ауызша сөйлеуінің барлық жақтарын дамыту және жетілдіру
(айтылу, сөздік).
* Педагогтердің өз тілін жетілдіруге деген ынтасы мен ұмтылысын туғызу.
* Педагогтар мен ата-аналардың балаларын жалпы әсерлерімен, уайымдармен, эмоциялармен біріктіру. Балалардың ересектермен қарым-қатынас жасау қажеттілігін қанағаттандыру.
* Балалармен білім беру және тәрбие жұмысының нәтижелеріне ата-аналардың қызығушылығын арттыру.
Түзету-білім беру процесіндегі динамиканы анықтау мақсатында жыл ортасында және аяғында балаларды логопедиялық тексеру жүргізілді(аралық және қорытынды эпикриз жасалды).Оқу жылының соңында түзету-логопедиялық жұмыстың тиімділігін бақылау мақсатында қорытынды диагностика балалардың сөйлеу дамуында оң динамиканы анықтады.Білім беру үдерісінің барлық қатысушыларымен (тәрбиешілермен, МДҰ мамандарымен) тығыз байланыс жасалды.).Күнделікті түзету жұмыстары балалармен жеке және фронтальды сабақтар түрінде жүргізілді.Білім беру үдерісінің барлық қатысушыларымен (тәрбиешілермен, МДҰ мамандарымен) тығыз байланыс жасалды.).
Сонымен қатар оқу жылы бойы:
- Педагогтар арасында (тәрбиешілер, музыкалық жетекші) балалардың логопедтік мәселелері және сөйлеу кемістігін жоюға бағытталған түзету жұмыстары бойынша білім таратылды.
- Мұғалім-логопед және тәрбиеші арасындағы өзара іс-қимыл дәптерлері жүргізілді,балалардың тілін түзету.
- Тәрбиешілерге  тіл  дамыту жұмыстарының жеке және топтық жұмыстарды ұйымдастыруда көмек көрсетілді;
Оқу жылы бойы ата-аналар жиналысы, кеңестер, жеке сұхбаттар жүргізілді.Ата-аналардың әр сұрауына (баланың сөйлеу жағдайы, баланың логопедтік сабақтардағы тәртібі, логопед пен т.б. үй тапсырмасын орындау) ұсыныстар мен кеңестер берілді, ата-аналарға сөйлеу және көрнекі материалдарды іріктеуде көмек көрсетілді. Үйде балалармен сабақ өткізу үшін лексика-грамматикалық категорияларды, ұсақ және артикуляциялық моториканы дамыту бойынша тапсырмалар берілді(тақырыптық апта шеңберінде).Мектеп жасына дейінгі балалардың тілдік даму ерекшеліктері, сөйлеу проблемаларының алдын алу және жеңу бойынша ата-аналар бұрыштарында ақпарат орналастырылды. Ақпаратты ауыстыру айына 1 рет жүзеге асырылды.Сөйлеудің грамматикалық құрылысын және фразалық сөйлеуді дамыту бойынша фронтальды және жеке сабақтарға арналған ОНР бар балаларға арналған иллюстративті және үлестірмелі материалдар жүйелендірілген және толықтырылған.Артикуляциялық гимнастика, лексикалық тақырыптар бойынша физминутка картотекасы безендірілді.Ата-аналарға арналған әдістемелік ұсыныстардың картотекасы толықтырылды.

 

Логопед: Смусенко Алеся Викторовна

Білімі: жоғары, Павлодар мемлекеттік педагогикалық институты  

Аяқтау жылы 2015ж.                                                                                                                                                                        

Диплом бойынша мамандығы: Дефектология                                                                                                                            

Диплом бойынша біліктілігі: Дефектология мамандығы бойынша білім бакалавры.                                                                              

 Еңбек өтілі:

педагогикалық: 8 жыл

мамандығы бойынша: 7 жыл

осы ұйымда жұмыс істеген 4 жыл.

Біліктілік санаты:2 к.

Санат берілген жылы -2020 ж.

Біліктілікті арттыру курстары, күні:

ИнЕУ логопедиялық Орталық Аружан Павлодар қ."Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайындағы инклюзивтік теория және практика: жағдайы, мәселелері, перспективалары", 2019ж. (120 с).

Өзін-өзі жетілдіру тақырыбы:

"Түзету логопедиялық сабақтар арқылы мектепке дейінгі жастағы балалардың байланыстыра сөйлеуін қалыптастыру"»

Мақсаты-логопедтік топ балаларының жас ерекшеліктеріне және жеке мүмкіндіктеріне сәйкес баланың коммуникативтік қабілеттерін дамытуға ықпал ететін ауызша сөйлеу нормаларын меңгеруін қамтамасыз ететін жағдай жасау. Ересектермен және балалармен жалпы сөйлеудің дамымауы бар балалардың қарым-қатынас дағдыларын дамыту.Әдістемелік негізді, біліктілік деңгейін, кәсіби шеберлік пен құзыреттілікті арттыру.

 

Міндеттер:

1.Жеке білім деңгейін көтеру.

2.Балалармен жұмыстың перспективалық жоспарын әзірлеу.

3.Оқу жылының басына және соңына диагностика жүргізу.

4.Топта және кабинетте сөйлеу белсенділігі орталығын ресімдеу.

5.Педагогтар мен ата-аналар үшін тақырыпқа консультациялар дайындау және өткізу.

6.Түрлі формадағы және деңгейдегі семинарларға, конференцияларға, вебинарларға қатысу.

7.Тілдесу формасын жетілдіру.

8.Сөйлеудің монологиялық формасын дамыту.

9.Сюжеттік суреттің мәні, мазмұны туралы (жоспар және үлгілер бойынша ) әңгімелеуге үйрету; дамытушы оқиғалары бар суреттер бойынша әңгіме құрастыруға үйрету;

Таңдалған тақырыпты негіздеу.

Сөйлеу бұзылыстары бар тәрбиеленушілердің саны жылдан жылға артып келеді, сөйлеу кемістігінің пайда болу дәрежесі қиындайды, сондықтан сөйлеу дамуын ынталандыру мәселесі өте өзекті. Баланың сөзі қоршаған құрбыларымен және ересектермен қарым-қатынас жасау барысында қалыптасады.Осыған байланысты негізгі міндеттердің бірі - мектепке дейінгі білім беру мекемесінің логопеді мамандардың (логопедтің, балабақшаның барлық жастағы педагогтарының, психологтың, музыкалық жетекшілердің, дене шынықтыру жөніндегі нұсқаушының) және баланың сөйлеу тілін толыққанды дамыту үшін тиімді жағдай жасау мақсатында ата-аналардың өзара іс-қимылы кезінде бірыңғай білім беру үдерісін ұйымдастыру болып табылады.Жұмыстың мақсаты-байланыстырылған сипаттау-баяндау грамматикалық дұрыс ресімделген сөйлеуді дамыту.

Міндеттер:

1.Балалардың сөйлеу әрекетінің даму деңгейін диагностикалау және талдау.

2.Логопедиялық сабақтарда сөйлеу бұзылыстарының алдын алу және жою бойынша түзету жұмысының мазмұнын әзірлеу және іске асыру.

3.Педагогтар мен ата-аналар арасында логопедия бойынша арнайы білімді түсіндіру.

Қызметтің басым бағыттары:ОНР - мен байланысты сөйлеуді фонематикалық қабылдау және дамыту бойынша түзету жұмыстарын жетілдіру;
Сабақтарда және сабақтан тыс балалардың сөйлеу қызметін құрылымдау және динамикалық бақылау;
Оқу-әдістемелік материалдарды жүйелеу және т.б.) 2019-2020 оқу жылына арналған перспективалық жоспарға сәйкес жүргізілді және "жалпы тіл дамымаған балаларды мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқытудың Типтік оқу бағдарламасын"қолдану арқылы жүзеге асырылды. (12.08.2016 ж. бастап)  
25 қараша мен 6 желтоқсан аралығында логопедтер декадасы өтті.Он күндіктің мақсаты: балалардың логопедтің сабақтарына деген қызығушылығын арттыру,сондай-ақ баланың тілдік дамымауын түзету тәсілдері мен әдістерін, жеке және танымдық қабілеттерін көрсету арқылы логопедтің және басқа да түзету процесінің қатысушыларының (педагогтардың, ата-аналардың) жұмысының өзара байланысын одан әрі тереңдету; дәстүрлі емес логопедиялық технологиялар арқылы баланың тілдік дамуын жетілдіру. Онкүндік барысында №2 логопедтік топта "Почемучки" атты іс-шара өткізілді. Ең жарқын және есте қаларлық:К. Чуковскийдің ертегілері бойынша Викторина ."Біздің көмекшілеріміз - сезім органдары" Тренинг - ойыны ."Біз доппен ойнаймыз-саусақтарымызды нығайтамыз. Қолымызды жаттықтырамыз-біз сөйлеуді қалыптастырамыз". Күтілетін нәтиже-әрбір баланың жас және жеке мүмкіндіктеріне сәйкес тілдік даму деңгейіне қол жеткізу. Әдіснамалық құралдарды құру (ата-аналарға, педагогтарға, тәрбиеленушілерге сөйлеу қызметін одан әрі сүйемелдеу және жетілдіру бойынша ұсынымдар, буклеттер, консультациялар, құралдар).

Логопедтік қызметті талдау (жылдық жоспар бойынша): Қыркүйек айының 1-і мен 15-і аралығында жыл басында сөйлеу патологиясы бар балаларға олардың сөйлеу дамуында ауытқушылықтың себептерін, құрылымын және дәрежесін нақты анықтау мақсатында логопедтік тексеру жүргізілді, сөйлеу карталары толтырылды, баланың ерте дамуы туралы медициналық және педагогикалық мәліметтер жиналды.Логопедтік қорытындының нәтижелері бойынша түзету-дамыту жұмыстарының жеке жоспарлары жасалды. Балабақша әкімшілігімен келісілген және бекітілген жұмыс уақытының циклограммасы жасалды.Логопедтік тексеру нәтижелері бойынша анықталған дыбыс айтудың бұзылуына сәйкес және балалардың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін ескере отырып, балалармен жеке және топтық сабақтар өткізілді.

Мақсаты: дұрыс дыбысты айтуды, фонематикалық процестерді, байланыстырып сөйлеудің лексикалық-грамматикалық санаттарын қалыптастыру.Топтық сабақтар ЖҚБ МЖМБС сәйкес өткізілді (сөйлеу дамыту-аптасына 2 сағат).Сабақ өтпелі тақырыптар бойынша жүргізілді (9 тақырып, 36 тақырып).Логопедиялық сабақтар оқытудың перспективалық жоспары мен циклограммаларына сәйкес құрылды. Балалармен жұмыс кезінде сөйлеу қарым-қатынас қажеттілігін қалыптастыру, есту және көру қабылдауын дамыту, барлық психикалық процестерді жетілдіру маңызды орын алды. Жеке сабақтар аптасына 2-3 рет әр баламен өткізілді. Барлық түзету жұмыстары (түзету-дамыту сабақтары, дыбыстарды қою және автоматтандыру, фонематикалық естуді дамыту, сөйлеу тілінің лексикалық-грамматикалық құрылымын қалыптастыру бойынша балалармен жеке жұмыс; сөздікті байыту; дыбысты шақыру; дыбысты автоматтандыру; дыбысты саралау; психикалық функцияларды дамыту; ұсақ моториканы, байланыстырушы сөйлеуді дамыту.

Балалардың ата-аналарымен жұмыс:Оқу жылы бойы тәрбиеленушілердің ата-аналарымен тығыз байланыс жасалды. Ата-аналардың әр сұрауына (баланың сөйлеу жағдайы, баланың логопедтік сабақтарда өткізілуі,логопедтің үй тапсырмасын толтыру және т.б.) ұсыныстар мен кеңестер берілді, сөйлеу және көрнекі материалдарды таңдауға көмек көрсетілді. Үй дәптерлерінде апта сайын сөйлеу тілінің лексика-грамматикалық құрылысын, ұсақ және артикуляциялық моториканы дамыту, дыбыс айтуды түзету (дыбыстарды автоматтандыруға арналған материалды жеке таңдау) бойынша үй тапсырмалары берілді (тура тақырып аясында).Ай сайын ата-аналар бұрыштарында ақпарат жаңартылып, ата-аналарға стендтік кеңестер мен сөйлеуді дамыту бойынша ұсыныстар берілді (жылдық жоспарға сәйкес).

Әдістемелік жұмыс:Семинар - практикумға МдҰ-ның ішінде қатысты.Мектеп жасына дейінгі балаларды түзете-дамыта оқытуда ойын технологияларын қолдану"» 2. Конкурстарға, олимпиадаларға және т. б. қатысу: І дәрежелі Диплом, "заманауи логопед" республикалық олимпиадасының сертификаты; "ағарту" республикалық ақпараттық - әдістемелік орталығы; І дәрежелі Диплом, "білім беру" республикалық ақпараттық - әдістемелік орталығы "балабақшасындағы кіріктірілген сабақты ең жақсы әзірлеу" сертификаты» ; Онлайн вебинарлар:" мектепке дейінгі ересек жастағы балалардың оқу дағдыларын дамыту мен бекітуде интерактивті ойындарды қолдану"; "көру қабілеті бар балалардың сөйлеу белсенділігін арттырудың интерактивті әдістері"; " ойын технологиялары және олардың білім беру процесіндегі артықшылықтары»

Логопедтік кабинетте пәндік-дамыту ортасын құру.Сөздің буындық құрылымымен жұмыс істеу, тілдің грамматикалық құрылысын және фразалық сөйлеуді дамыту бойынша фронтальды және жеке сабақтарға арналған ОНР бар балаларға арналған иллюстративті және үлестірмелі материалдар жүйелендірілген және толықтырылған.

- артикуляциялық гимнастика картотекасы ресімделді;

- логопедиялық ойындар картотекасы рәсімделді;

- тыныс алу гимнастикасы картотекасы ресімделді; - дыбыстарды автоматтау және дифферациялау бойынша жаттығулар картотекасы толықтырылды;

Тәрбиешілерге, ата-аналар мен балаларға көмек ретінде әдістемелік және түзету әдебиеті мен құралдарын таңдау.Дыбысты түзетуге бағытталған ойындар сериясын дайындады. - демонстрациялық және диагностикалық материалды, сабаққа арналған материалды жаңартты."Липучкадағы Ойындар" , "силуэтті тап", "екінші жартысын таңдап ал" , "жамылғы", "жұпты тап" және т. б. топта жаңа дидактикалық ойындар мен құралдарды ресімдеді.)         

Сонымен қатар оқу жылы бойы:
- Педагогтар арасында (тәрбиешілер, музыкалық жетекші) балалардың логопедтік мәселелері және сөйлеу кемістігін жоюға бағытталған түзету жұмыстары бойынша білім таратылды.
- Мұғалім-логопед және тәрбиеші-лердің арасында балалардың тілін дамыту үшін өзара іс-қимыл дәптерлері жүргізілді.
- Балалармен топтық сабақтар мен мерекелерге қатысты.
- МДҰ-да педкеңес өтті.
- Балалардың ауызша сөйлеуін тексеру нәтижелері және нәтижелері туралы есептер берілді
оқу жылы ішінде жүргізілетін түзету жұмыстары.
- Тәрбиешілерге сөйлеуді дамыту бойынша жеке және топтық жұмыстарды ұйымдастыруға көмек көрсетілді;
Жетістіктері:
"Мерсибо" он-лайн вебинары Мәскеу қ.
 Мектепке дейінгі бейіндегі маманның жұмыс бағдарламасы: педагогке көмек»
Ойлауды белсендірудің ойын әдістері. Логика және зейіннің ЖВЗ бар балаларда сөйлеуді дамыту негізі ретінде» "Ресей педагогтары" халықаралық форумы, "білім берудегі инновациялар: халықаралық ынтымақтастық траекториялары" 2020 жылдың  мамыр айында  ПМПК -ға 3 бала  ұсынылды.           Қорытынды:
Өткен оқу жылындағы логопедтік жұмысты нәтижелі және қанағаттанарлық деп тануға болады. Барлық бағыттар бойынша тілдік бұзылыстары бар балаларға көмек көрсету бойынша жоспарлы жұмыс жүргізілді. Оқу жылының басында қойылған міндеттер қанағаттанарлық шешілді,белгіленген мақсаттарға қол жеткізілді.

 

Логопед: Акмарал Жемисовна  Оспанова

Білімі: аяқталмаған жоғарғы білім

Оқуды  бітіруі: 2020 ж.

Диплом бойынша мамандығы: «Дефектология»

Дипломы  бойынша біліктілігі: бакалавр дефектолог

Еңбек  өтілі:1 жылға  дейін

Мамандығы бойынша: 7 ай

Аталған  ұйымдағы  жұмыс  мерзімі : – 7 ай.

 

Өзін-өзі жетілдіру тақырыбы: Жалпы сөйлеу қабілеті  бұзылған мектеп жасына  дейінгі балалардың  сөйлеу  белсенділігін ынталандыру мен ойын  тәсілдерін қолдану тақырыбына байланысты  дипломдық жұмыс  жаздым. Зерттеу жұмыстарын осы  топтың балаларымен өткізіп  нәтижесін дипломдық  зерттеу  қорытындысына  еңгіздім.

Жылдық жоспардың мақсаты: Сөйлеудің әр түрлі бұзылыстары бар балаларға көмек берудің жолдарын қарастыру және оларды шешу.

Міндеттері:

  • байланыстырып сөйлеу дағдыларын қалыптастыру.
  • балалардың жалпы және ұсақ моторикаларын дамыту;
  • ауыс қуысы мүшелерінің жұмыстарын жақсарту;
  • лексикалық және грамматикалық тілдерін  жетілдіру;

Жұмыстың басым бағыттары

  • ЖСТД балалардың  байланыстырып сөйлеу тілін дамыту мен  фонематикалық қабылдауы бойынша   түзету жұмыстарын жетілдіру;
  • оқу қызметтері мен одан тыс уақыттарды   балалардың тілдік қатынастарын  бақылау;
  • оқу әдістемелік құралдарды жүйелеу.

 

Жұмыс түрлері

Мазмұны

Мерзімі

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

Ұйымдастырушылық блок

  • Жаңа оқу жылына кабинетті дайындау;
  • Жаңа оқу жылына логопед- мұғалімнің құжаттарын рәсімдеу;
  • Тілдік карталарын рәсімдеу;
  • Түзетушілік оқытудың жеке  маршуртын құру;
  • Топтағы тәрбиешілер мен логопед-мұғалімнің қарым-қатынас дәптерін рәсімдеу.
  • Ата-аналардың  балалармен  оқу қызметіне арналған дәптерін рәсімдеу;
  • Жыл соңында логопед –мұғалімнің құжаттарын рәсімдеу;
  • Оқу жылындағы атқарылған түзетушілік жұмыстарға талдау мен есеп

Қыркүйек

Қыркүйек

Қыркүйек

 

 

Жыл ішінде

Жыл ішінде

Мамыр

 

 

2

 

Диагностикалық блок

 

  • Алғашқы , тереңдетілген диагностика.
  • Тілдік кемістіктерді топтастыру;
  • Баланың ерте дамуы туралы медициналық және педагогикалық мәліметтерін жинау.
  • Ересек топ  балаларының тілдерін

зерттеу.

Қыркүйек

 

Қыркүйек

 

 

3

Түзетуші-дамытушылық блок

  • Кестеге сай  топтық фронтальды оқу қызметін өткізу;
  • Кестеге сай  жеке түзетушілік оқу қызметтерін өткізу.

Жыл ішінде

 

Жыл ішінде

 

 

МДҰ мамандарымен қарым-қатынас  блогы

 

  • Балалардың тілдерін тексеру бойынша   тәрбиешілерге арналған кеңестер;
  • «Логопед-мұғалім мен тәрбиешілердің қарым-қатынасы дәптерімен» жұмыс бойынша  тәрбиешілерге ұсыныстар;
  • Мамандар мен тәрбиешілердің ашық оқу қызметтеріне қатысу;

Қыркүйек

Жыл ішінде

 

Жыл ішінде

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

  • МДҰ-да өткізілетін  мерекелерге, іс-шараларға, ойын-сауықтарға  қатысу;
  • « Түзету-дамытатын жұмысында біліктіліктік жақындауды жүзеге асырылуы және мұғалім-логопедтер ұжымының шығармашылық потенциалды дамыту;
  • Логопедия мен дефектология бойынша дәрежені арттыру курсын өту

 

Жыл ішінде

Ақпан

 

Сәуір

Логопед-мұғалімнің  пеагог –психологпен қарым-қатынасы

  • Балалардың бейімделу кезеңін жеңілдету бойынша   дамытушылық ойындар

 

Жыл ішінде

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

Ата-аналармен қарым-қатынас блогы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • «Бала тіліндегі бұзылыстардың себепері»  дөңгелек үстел
  • Тақырыбы: Сөйлеу жетіспегеннің түзету бойынша жекелей сабақтардың өткізілуі.
  • Ата-аналаға арналған сауалнама.
  • Шеберлік-сыныбы:  Дәптерлерде үй жұмысының жүргізілуі және орындалуы
  • Тілдік тыныс алуды дамытуға арналған   құралдарды жасауға қатысу;
  • Ата-аналар жиналысы;
  • Ұсақ моторикаларын дамытуға арналған құралдарды  жасауға қатысу;
  • Балалармен жұмыста инновациялық технологияларды сабақта қолдану, сонымен қатар ертегілерді модельдеу және ойнату технологиясы
  • Лексико-грамматикалық сөйлеудің дамуына байланысты түзету –дамыту  жұмыстары.
  • Балалардың жетістіктері,атқарылған жұмыстар есебі

Кеңестер:

  • «Ата-аналар мен логопед арасында балалардың сөйлеу коррекциялы ақауларды бойынша ынтымақтастық» .
  • ««Қолдың саусақтырының ұсақ маторикамен дамыту арқылы тілдің коррекциясы»»
  •  «Ересек жастағы балалардың тілдік ақауларының профилактикасы»»
  •  « Бала  тіліндегі кемшіліктерді түзетуде ата-ана мен  логопедтің  қарым-қатынасы»

Қыркүйек

 

 

     Қыркүйек

      Қараша

 

Қараша

 

Қараша

Қаңтар

 

 

Мамыр

Қазан 

Желтоқсан,

ҚаңтарАқпан

Сәуір

 

 

 

6

 

 

Біліктілікті артттыру

  • Степногорск қаласының логопедтердің ҚӘБ-не қатысу;
  • Семинарларға , практикумдарға, шеберлік -сыныптарына қатысу;
  • Арнайы әдебиеттермен өзіндік жұмыстар. Жаңа әдістемелік әдебиеттермен танысу;
  • Өздігінен білімін жетілдіру тақырыбымен жұмыстар;
  • Логопедиялық  кабинеттегі заттық--дамытушылық   ортаны құру;  Логопедияляқ кабинеттергі  әдебиеттер базасын толықтыру;
  •  Желі арқылы логопедтердің тәжірибелерімен танысу;
  • Біліктілігін арттыру курстарына бару

  Жыл ішінде

 

 

 

 

 

 

 

ББ жоспары бойынша

 

 

7

 

 

 

Кабинет бойынша жұмыс

  • Логопедиялық кабинетті  безендіру үшін  көрнекіліктер алу,  оқу қызметтеріне арналған үйлестірмелі   материалдарды дайындау;
  • Дыбыстарды айтуға, тыныс алуға арналған құралдарды дайындау, ұсақ моторикаға, логикалық ойлауға арналған дидактикалық ойындарды дайындау;
  • Бөлім бойынша барлық көрнекіліктерді жүйелеу.

Қыркүйек

 

 

Жыл ішінде

  Желтоқсан,

Мамыр

8

Өздігінен білімін жетілдіру

  • Психо-педагогикалық, арнайы және нормативтік құжаттарды оқу, танысу
  • Бағдарламалар мен  білім беру ; салаларына сай  кешенді тақырыптық жоспарлауға түзетулер енгізу;
  • Түзетушілік-білім беру процессінің әдістерін жетілдіру

     Жыл ішінде

Логопедтік қызметті талдау (жылдық жоспар бойынша):

Сөйлеу тілі бұзылған балалардың сөйлеу тілінің бұзылуын анықтап,түзете-дамыту жұмыстары жүргізілді. Тілдің грамматикалық құрылымын арттыра отырып сөздік қорларын молайту. Ойлау, есту, есте сақтау қабілетін дамыта отырып, дыбыстарды дұрыс айтуға және өзін - өзі қадағалауға дағдыландырылды. Дыбыстарды буында, сөзде дұрыс айтуға машықтандыру арқылы сөздік қорын, байланыстырып сөйлеу қабілеттерін, бейнелі суреттер бойынша тілдің грамматикалық құрылымын дамытуға ықпал  жасалынды. Сұрақты тыңдай білуге, сұраққа толық жауап беруге дағдыландыру. Дыбыстарды буында, сөздерде анық, таза айтуға үйрету. Зейінін, есте сақтау, елестету, фонематикалық есту қабілеттерін дамыту. Артикуляциялық жаттығулар, тыныс алу жаттығуларын, мимикалық, сергіту сәттерінің дұрыс орындалуын қалыптастырылды. Танымдық қабілеттерін артып. Ұсақ моторикасын жақсарту бойынша  жұмыстар  жүзеге  асырылды.

Ата-аналармен  жұмыс.Әр ата-анаға логопедтің түзету- сабақ өту бағдарламасы түсіндірілді. Жұмыс барысында ата-аналармен,тәрбиешілермен,психологтармен тығыз байланыс жасалды.Логопедтің кеңес берушілік қызметінің негізгі міндеті балалар мен үлкендердің балаларды арнайы жаттығулар жасап, жаңа сөйлеу дағдыларын бекітуге, сонымен қатар оларды белсенді қолданысқа енгізуге ынталандыратын бірлескен әрекеттерін ұйымдастыру болып табылады. Аталған жұмыс түрі балалар үшін толыққанды сөйлеу ортасын қалыптастырудан және олардың сөйлеу тілін белсендіруден тұрады.Логопедтік сабақтарда алынған сөйлеу дағдыларын тиімді бекіту ісін логопед үй тапсырмаларының жүйелі орындалғандығын қадағалайтын баланың жеке дәптерінің көмегімен ұйымдастырады.Сабақ барысында күнделікті ата-аналармен кездесу ұйымдастырылып, кеңес беріліп, оқушылармен үйде қандай жұмыс жасау керектігі жайлы ұсыныстар айтылды. Вадсап желісімен ата-аналарға «логопед сабағы» атты топ ашылды.Балалардың үй тапсырмалары тілді жаттықтыру мақсатында,вадсап желісімен бейнетүсірілім арқылы қадағаланды.Балалардың сөйлеуі бұзылуының алдын алу бойынша  ата-аналарға, әр баланың сөйлеу деңгейіне байланысты жеке -жеке кеңестер берілді.

1. Педагогикалық кеңестерге, мастер – класстарға, семинарларға, МДҰ ішіндегі кеңестерге қатысу:23.09.2019-28.09.2019 жж. аралығында  «Логопед жұмысындағы инновациялық  технологиялар: дыбыстарды қоюдың экспресс курсы» бағдарламасы  бойынша  Сертификат  72 сағат көлемінде  курсын өттім. Логопедиялық  орталық «Аружан» Павлодар қ.

            17.05.2020 жылы « Сөйлеу  тілінің жалпы  дамымауы: себептері мен  түзетудің жолдары» бағдарламасы  бойынша Сертификат 2 сағат көлемінде оқытудан өттім.  Логопедтермен Дефектологтардың  Ассоцациясы РиК 2020 жыл. Алматы қаласы.

 

Жыл

Барлық бала

НВ ЖСТД және таза сөйлеу

%

Жақсартылған ЖСТД ІІІ деңгейі

%

2020

6

4

66%

2

34%

Мамыр айында  ПМПК  6 бала  ұсынылды. Олардың  ішінде ПМПК келесідей  шешім  ұсынды.

5 бала жалпы білім алу  мектебіне барады;

1 бала түзету мектебіне барады;

Сонымен  қатар  мамыр  айында  жаңадан  келіп түскен  балалардың сөйлеу  бұзылыстары  тексеріліп  балалар  ПМПК-ға  ұсынылды.

Қорытынды: Егер дидактикалық ойындармен, сюжеттік суреттер арқылы жаттығулар жиынтығы дұрыс таңдалса, мектеп жасына дейінгі  балалардың сөздік қорының кеңеюіне, баланың тіліндегі кемістігін жоюға  септігін тигізеді.Педагог логопедтің  көмегін қажет  ететін  балалардың  көрсеткіші оқу  жылының басына  қарағанда  біршама жақсарды. Түзету  сабақтарын жиі  өткізу нәтижесін беретіндігін ұғындым. 

 

 

 

 

Логопед: Досумбекова Жулдуз Султанқызы

Білімі: Орталық Қазақстан Академиясы

Оқуды  бітіруі: 2018 ж.

Диплом бойынша мамандығы: «Дефектология»

Дипломы  бойынша біліктілігі: бакалавр дефектолог

Еңбек  өтілі:3 жыл

Мамандығы бойынша: 8ай

Аталған  ұйымдағы  жұмыс  мерзімі : – 8 ай.

Өзін-өзі жетілдіру тақырыбы: Сөйлеу тілінде кемістігі бар балалармен жүргізілетін түзету жұмыстары.

2019-2020 оқу жылына  логопед-мұғалімнің  жылдық жоспары

Мақсаты:  Балалардың грамматикалық тұрғыдын  байланыстырып дұрыс сөйлеу  тілін дамыту

Міндеттері:

  • балалардың жалпы және ұсақ моторикаларын дамыту;
  • ауыс қуысы мүшелерінің жұмыстарын жақсарту;
  • зейінге, ойға бағытталған есту  қабілеттерін дамыту;
  • лексикалық және грамматикалық тілдерін  жетілдіру;
  • байланыстырып сөйлеу дағдыларын қалыптастыру.

Жұмыстың басым бағыттары

  • ЖСТД балалардың  байланыстырып сөйлеу тілін дамыту мен  фонематикалық қабылдауы бойынша   түзету жұмыстарын жетілдіру;
  • оқу қызметтері мен одан тыс уақыттарды   балалардың тілдік қатынастарын  бақылау;
  • оқу әдістемелік құралдарды жүйелеу.

 

Жұмыс түрлері

Мазмұны

Мерзімі

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

Ұйымдастырушылық блок

  • Жаңа оқу жылына кабинетті дайындау;
  • Жаңа оқу жылына логопед- мұғалімнің құжаттарын рәсімдеу;
  • Тілдік карталарын рәсімдеу;
  • Түзетушілік оқытудың жеке  маршуртын құру;
  • Топтағы тәрбиешілер мен логопед-мұғалімнің қарым-қатынас дәптерін рәсімдеу.
  • Ата-аналардың  балалармен  оқу қызметіне арналған дәптерін рәсімдеу;
  • Жыл соңында логопед –мұғалімнің құжаттарын рәсімдеу;
  • Оқу жылындағы атқарылған түзетушілік жұмыстарға талдау мен есеп

Қыркүйек

 

 

Қыркүйек

Қыркүйек

 

 

Жыл ішінде

 

 

Жыл ішінде

 

Мамыр

 

 

 

 

2

 

Диагностикалық блок

 

  • Алғашқы , тереңдетілген диагностика.
  • Тілдік кемістіктерді топтастыру;
  • Баланың ерте дамуы туралы медициналық және педагогикалық мәліметтерін жинау.

Қыркүйек

 

Қыркүйек

 

 

3

Түзетуші-дамытушылық блок

  • Кестеге сай  топтық фронтальды оқу қызметін өткізу;
  • Кестеге сай  жеке түзетушілік оқу қызметтерін өткізу.

Жыл ішінде

 

Жыл ішінде

 

 

 

 

4

 

 

 

МДҰ мамандарымен қарым-қатынас  блогы

 

 

 

  • Балалардың тілдерін тексеру бойынша   тәрбиешілерге арналған кеңестер;
  • «Логопед-мұғалім мен тәрбиешілердің қарым-қатынасы дәптерімен» жұмыс бойынша  тәрбиешілерге ұсыныстар;
  • Мамандар мен тәрбиешілердің ашық оқу қызметтеріне қатысу;
  • МДҰ-да өткізілетін  мерекелерге, іс-шараларға, ойын-сауықтарға  қатысу;
  • Кеңес  «МДҰ-ғы түзетушілік жұмыстар бойынша отбасымен қарым-қатынасты орнататын  заманауи технологиялар»

Қыркүйек

 

 

Жыл ішінде

Жыл ішінде

 

Жыл ішінде

Ақпан

 

Сәуір

Логопед-мұғалімнің  пеагог –психологпен қарым-қатынасы

  • Балалардың бейімделу кезеңін жеңілдету бойынша   дамытушылық ойындар

 

Жыл ішінде

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

Ата-аналармен қарым-қатынас блогы

  • «Келіңіздер, танысайық!» дөңгелек үстел

Тақырыбы: «Логопедтік топтың жұмыс істеу жағдайымен таныстыру»

  • Ата-аналаға арналған сауалнама.
  • Шеберлік-сыныбы:  «Артикуляциялық жаттығулардың маңыздылығы»;
  • Тілдік тыныс алуды дамытуға арналған   құралдарды жасауға қатысу;
  • Ата-аналар жинлысы;
  • Ұсақ моторикаларын дамытуға арналған құралдарды  жасауға қатысу;
  • Ашық есік күні  «Бізге қонаққа келіңіздер!»

Тақырыбы: Балалардың жетістіктері,атқарылған жұмыстар есебі

Кеңестер:

  • «Есту қабілеттеріне арналған ойындар мен жаттығулар» 
  • «Үй жағдайында балаларға арналған логопедиялық ойындар».
  • «Ұақ моторикаларды дамыту»
  • «Балаларға арналған   Су-джок терапиясы».
  • «Түзетушілік жұмыстағы  тыныс алу жаттығуларының маңыздылығы».

Қыркүйек

 

 

     Қыркүйек

      Қараша

 

Қараша

Қараша

Қаңтар

Мамыр

Қазан

Желтоқсан,

Қаңтар

Ақпан

Сәуір

 

 

 

6

 

 

Біліктілікті артттыру

  • Степногорск қаласының логопедтердің ҚӘБ-не қатысу;
  • Семинарларға , практикумдарға, шеберлік -сыныптарына қатысу;
  • Арнайы әдебиеттермен өзіндік жұмыстар. Жаңа әдістемелік әдебиеттермен танысу;
  • Өздігінен білімін жетілдіру тақырыбымен жұмыстар;
  • Логопедиялық  кабинеттегі заттық--дамытушылық   ортаны құру;  Логопедияляқ кабинеттергі  әдебиеттер базасын толықтыру;
  •  Желі арқылы логопедтердің тәжірибелерімен танысу;
  • Біліктілігін арттыру курстарына бару

 

 

     Жыл ішінде

 

 

 

 

 

 

 

ББ жоспары бойынша

 

 

7

 

 

 

Кабинет бойынша жұмыс

  • Логопедиялық кабинетті  безендіру үшін  көрнекіліктер алу,  оқу қызметтеріне арналған үйлестірмелі   материалдарды дайындау;
  • Дыбыстарды айтуға, тыныс алуға арналған құралдарды дайындау, ұсақ моторикаға, логикалық ойлауға арналған дидактикалық ойындарды дайындау;
  • Бөлім бойынша барлық көрнекіліктерді жүйелеу.

Қыркүйек

 

 

 

Жыл ішінде

 

      Желтоқсан,

 

         Мамыр

8

Өздігінен білімін жетілдіру

  • Психо-педагогикалық, арнайы және нормативтік құжаттарды оқу, танысу
  • Бағдарламалар мен  білім беру ; салаларына сай  кешенді тақырыптық жоспарлауға түзетулер енгізу;
  • Түзетушілік-білім беру процессінің әдістерін жетілдіру

     Жыл ішінде

 

Логопедтік қызметті талдау (жылдық жоспар бойынша):

Сөйлеу тілі бұзылған балалардың сөйлеу тілінің бұзылуын анықтап,түзете-дамыту жұмыстарын жүргізілді. Тілдің грамматикалық құрылымын арттыра отырып сөздік қорларын молайту. Ойлау, есту, есте сақтау қабілетін дамыта отырып, дыбыстарды дұрыс айтуға және өзін - өзі қадағалауға дағдыландырылды. Дыбыстарды буында, сөзде дұрыс айтуға машықтандыру арқылы сөздік қорын, байланыстырып сөйлеу қабілеттерін, бейнелі суреттер бойынша тілдің грамматикалық құрылымын дамытуға ықпал  жасалынды. Сұрақты тыңдай білуге, сұраққа толық жауап беруге дағдыландыру. Дыбыстарды буында, сөздерде анық, таза айтуға үйрету. Зейінін, есте сақтау, елестету, фонематикалық есту қабілеттерін дамыту. Артикуляциялық жаттығулар, тыныс алу жаттығуларын, мимикалық , сергіту сәттерінің дұрыс орындалуын қалыптастырылды. Танымдық қабілеттерін артып. Ұсақ моторикасын жақсарту бойынша  жұмыстар  жүзеге  асырылды.2019 желтоқсан - 2020 маусым  аралығындағы  жылдық жұмыс жоспары бекітілді және жұмыс жоспарға сәйкес жүргізілді. Барлық сөйлеу компоненттерін тереңдетіп логопедиялық тексеру нәтижелері негізінде логопедтік топқа 21 бала қабылданды. Қойылған диагноздары бойынша әр баламен жеке дамыту сабақтары  өтілді. Балалардың түзету  сабағының ұзақтығы – 10–20 минут. Диагностика қортындысы бойынша логопедиялық  топқа қабылданған балалар арасында дислалия,фонетико-фонематикалық бұзылуы,ажыратуы,сөйлеу тілінің жалпы жетілмеуі ( 1-2 деңгейлі )бар балалар анықталды. Барлық түзете-дамыту сабақтары, дыбыстарды қою және машықтандыру, фонематикалық естуді дамыту, сөйлеу тілінің лексика-грамматикалық құрылымын және т.б. қалыптастыру бойынша балалармен жеке жұмыс, логопед – мұғалімнің жұмыс жоспарына сәйкес жеке дамыту бағдарламасы бойынша өтілді.Түзете-дамыту сабағы күнде өткізіледі және  жеке дамыту бағдарламасы бойынша  жүргізіледі.Жалпы топта келесі тізім бойынша түзету жұмыстары жүргізіледі.             Ата-аналармен  жұмыс.Адамның  дұрыс сөйлеу тілі- әр маман үшін  маңызды. Бала тілінің  дұрыс болмауы, қоршаға ортамен қарым-қатынас жасау барысында қиындық тудырады, мінез–құлқының жалпы дамуына кері әсерін тигізеді, тіпті   мектепте үлгерімін нашарлайды .Баланың тілі- кез келген маманға еліктеу арқылы дамиды. Осыған байланысты баламен қоршаған ортада дұрыс грамматикалық тілді естіген абзал.Бала үшін үлгі- ол  жақындарының тілі. Ата-ана - баласының ана тіліне  арқау болатын  ең алғашқы ұстаз болып табылады  Отбасы -  бірінші мектеп. Ата –аналардың көмегінсіз дұрыс сөйлеу тілін меңгерту мүмкін емес. Баламен сөйлесуге тырысыңыз. Ақырына дейін сөзін бөлмей тыңдаңыз,  қойған сұрағына түгелдей дерлік нақты жауап беріңіз, сөз бен дыбысты дұрыс айтыңыз, бұл балаға тілінің пісіп-жетілуіне көмектеседі.Баланың қате тіліне еліктемеңіз, ойлаған сөзді айтуға мәжбүрлемеңіз. Ням –ням және т.б.мяу (мысық) іспетті сөздерін айтпаңыз. Бірден жалпы  қабылдаған сөздерді қайталаңыз. Әйтпесе,  бала тілінің дұрыс дамуын тежейсіз.Бала тілі шыққанда сөз бен сөйлем арасында үзіліспен жай сөздерді қайталаңыз. Сонда бала  сөзіңізге  еліктеп дұрыс сөйлей бастайды,Балаңыздың тілдік дамуын қадағалап, алғашқы пайда болған сөзін бақылауда ұстаңыз. Тілдік дамуы тежелген  жағдайда маманға барыңыз. Баланы дұрыс тілдік машыққа бейімдеңіз, тез сөйлеуге асықпаңыз. Асықпай, нақты  бірқалыпты тілінің  дамуына  септігін тигізеді.    Баланы тілдік  материалды көп жүктемеңіз. Оқу  кезінде сөздің мағынасын түсіндіріңіз.  Әдебиетті таңдау  кезінде  баланың жас ерекшелігін  және оның   эмоциялық жағдайын ескеріңіз. Егер дыбыс дұрыс айтылмаған жағдайда, артикуляциылық гимнастиканы  орындаңыз. Егер дыбыс қойылса, онда бекітіңіз: суретті атап, сөзде дыбыстың орынын атаңыз (сөз басында, ортасында, аяғында), берілген сөздермен сөйлем құратыңыз, дәптерге тілдік материалды баламен  бірге  жаттаңыз, міндетті түрде  күнделікті  қойылған  дыбысты қадағалаңыз.
Логопед- мұғалімнің  ұсыныстарын орындауды ұмытпаңыз.
Педагогикалық кеңестерге, мастер – класстарға, семинарларға, МДҰ ішіндегі кеңестерге қатысу:28.10.2019-12.11.2019 жж.аралығында «Жаңартылған білім беру мазмұны жағдайындағы инклюзивтік теория және практика:жай-күйі,проблемалары,перспективасы» бағдарламасы бойынша 120 сағат көлемінде біліктілігін артыру курсын өткенін дәлелдейді. ДИПЛОМ №023758  "Білім берудегі инновациялар:халықаралық ынтымақтастық траекториясы" халықаралық форумында білім алу туралы» Білім беру бағдарламасы 8 сағат 16.01.2020ж.Балалардың креативтілігін дамыту «тақырыбы бойынша мастер-класстарда оқытудан өтті»."Қыс-қыс" атты 2 республикалық балалар ресункасының және сәндік-қолданбалы шығармашылық сайысының жеңімпаздарын дайындағаны үшін Досумбекова Жұлдыз Сұлтанқызы  марапатталды.

          Мамыр айында  ПМПК  4 бала  ұсынылды. Олардың  ішінде ПМПК келесідей  шешім  ұсынды;2 баланың диагнозы өзгертілді.Сонымен  қатар  мамыр  айында  жаңадан  келіп түскен  балалардың сөйлеу  бұзылыстары  тексеріліп   ПМПК-ға  ұсынылды.

   Қорытынды: Егер дидактикалық ойындармен ,суреттер арқылы жаттығулар жиынтығы дұрыс тандалса,мектеп жасына дейінгі балаларменқорының кенеюіне тіліндегі кемістігінін жоюға септігін тигізген. Педагог логопедтің  көмегін қажет  ететін  балалардың  көрсеткіші оқу  жылының басына  қарағанда  біршама жақсарды.

 

Жаңартылған күні: 12.06.2020 12:58
Құрылған күні: 18.06.2020 15:50

Текст