Текст
28.01.2025
«Айгөлек 1» МКҚК «Жас педагог мектебінің» кезекті отырысы өтті.Психолог Е.Т.Зайнешева ШМП қатысушыларына мектеп жасына дейінгі баланың жеке басының әлеуметтенуі қоршаған шындықпен әрекеттесу процесі арқылы қалай өтетіні туралы айтып берді. Эмоциялық күйзелісті жеңілдету және күйзеліске төзімділікті дамыту үшін «Достық алақандар» ойынын өткізді.ШМП меңгерушісі Е.Ф.Уржумова педагогикалық қарым-қатынастың әртүрлі стильдерін талдап, «Педагогикалық қарым-қатынас стилі» сауалнамасының нәтижелерімен таныстырды. ШМП қатысушыларына «Жас педагогқа кеңес» буклеттер мен «Мектепке дейінгі ұйымдағы педагогтың мінез-құлық және қарым-қатынас ережелері» жадынамасы таратылды.
24.01.2025
Баланың танымдық жүйесін дамыту. Бала қоршаған ортаны, оңымен солын танып біле бастаған кезде ғана, баланың түсінігі қалыптаса бастайды. Түсінігі қалыптасқан бала ғана берілген тапсырманы ұғынып орындай алады. Мұғалім логопед, дефектолог Акмарал Жемисовна Оспанова
24.01.2025
Ермек саз арқылы түстерді жаттай отырып, ұсақ қол моторикасын дамытуға арналған тапсырмалар жүйесі. Мұғалім логопед, дефектолог Акмарал Жемисовна Оспанова
24.01.2025
1 топ «Балапан» «Айырмашылықтарды тап» дидактикалық ойыны
24.01.2025
«Кім тығылып жатыр?» фонарымен сөйлеуді бастауға арналған дидактикалық ойын. Логопедиялық топ No2 «Почемучки». Логопед: Лапшина Т.А.
24.01.2025
№3"Балауса" логопедтік тобы. Серуен. Тақырыбы:"Қыс қызығы". Мақсаты:қысқы қызықтарды бақылау, табиғаттағы әдемілікті көре білу дағдысын дамыту. Тәрбиеші:Женбаева.Д.О.
24.01.2025
Сенсорлық бөлме - бұл психологиялық түзетудің ең жақсы әдістерінің бірі, балалардағы әртүрлі бұзылуларды түзетуге көмектеседі, сонымен қатар стрессті азайтуға көмектеседі. Бүгін сенсорлық бөлмеде «Жаңа мен» атты ұіә өтті, онда балабақшамыздың тәрбиеленушілері өздерінің эмоционалды жағдайын жақсартып қана қоймай, жүйке толқуы мен алаңдаушылығын жеңілдетіп, өзін-өзі реттеу мен релаксацияның кейбір әдістері мен тәсілдерін үйренді. Педагог-психолог : Зайнишева Э. Т.
24.01.2025
В старшей группе «Светлячок» на этой неделе ребята уточняли представления о диких животных (заяц, волк, медведь, еж, белка, лиса, лось), особенностях строения, окраски. Учились классифицировать их по особенностям внешнего вида, по способу питания (хищные, травоядные); знакомились с особенностями жилищ животных (логово, берлога, нора, дупло, куст). Смастерили из природных материалов белочку, собрав на прогулке елочные шишки. Логопед Киселева Г., воспитатель Шаповалова А.
24.01.2025
№10 " Күншуақ мектепалды логопедиялық тобы. " Біртұтас тәрбие бағдарламасын жүзеге асыру бойынша". " Smart bala" жобасы. " Өнертапқышқа алғашқы қадам " тақырыбы бойынша тәжірибе жүргізу. Мақсаты: тірі және жансыз табиғат туралы түсініктерін қалыптастыру. Тәрбиеші: Зайнишева Э. Т.
24.01.2025
№3"Балауса" мектепалды логопедиялық тобы."Біртұтас тәрбие бағдарламасын жүзеге асыру бойынша"Smart dala",,жобасы"Өнертапқышқа алғашқы қадам" тақырыбы бойынша тәжірибе жүргізу.Мақсаты:тірі жәнежансыз табиғат туралы түсініктерін қалыптастыру.Тәрбиеші:Женбаева.Д.О